Fokus, forberedelse og fyldte fade

Daglige analyser og en grundig planlægning sikrer sammen med fleksibilitet og løbende brugerundersøgelser, at vi er på forkant med de fleste dage.

 

Hvor tilfreds er du?

Vores årlige brugerundersøgelser er et must netop for at kunne udvikle kantinen, efter hvad brugerne og gæsterne ønsker.
Undersøgelserne gennemføres for at kunne registrere en fremgang i det daglige arbejde. Men det er ikke nok med årlige undersøgelser. Derfor har vi indført en ugentlig rutine, hvor vores køkkenchef og ledelsesteam spørger 10 til 15 gæster om øjebliksbilledet af dagens oplevelse, og om hvilke ønsker og forbedringer som brugerne kunne tænke sig.

Fyldte fade hele dagen

Nok mad er ikke godt nok, alle gæster skal i åbningstiden have den samme høje kvalitetsoplevelse med fyldte fade og lækker, indbydende mad.
Ved hjælp af daglige analyser, vores prognoseværktøjer og en erfaringsbaseret grundig forberedelse og planlægning er vi på forkant med de fleste af vores dage.

Den sidste halve time af åbningstiden samler vi maden på mindre fade for at undgå for meget spild. Vi sikrer dog, at maden stadig er og vil fremstå indbydende, og at der tilbydes et fuldt sortiment. Det gør vi for at sikre, at vi hverken producerer for lidt eller for meget.

 

Til at understøtte vort frontpersonale har vi en velorganiseret og meget kompetent stab, som altid kan nås gennem den enkelte køkkenchef.

Vi har en fast stab af backup-personer tilknyttet hver enkelt kantine. Ved det faste kantinepersonales fravær vil der indtræde en kompetent backup, som kender til forholdene og arbejdsrytmen i den pågældende kantine.

Fyldte fade i kantinen

Tilfredse medarbejdere i virksomheden!

Ring os op for en uforpligtende dialog om, hvad vi kan gøre for din kantine og dine medarbejderes frokost.
Telefon: 70 25 24 22

Send mail

Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre brugeroplevelsen. Læs mere om cookies