Kantinens mange ansigter

Vi kan hjælpe din virksomhed med at få mere ud af jeres strategiske potentiale. Dermed sikrer vi også jeres kantinebudget i årevis fremover ved at sætte en stærk driftsaftale øverst på menuen.

De fleste betragter kantinen mest som en nødvendig udgift, og de færreste ser den i et strategisk perspektiv. Kantinen er simpelthen et overset aktiv. Kokkenes Køkken har i tæt samarbejde med forskere fra Københavns Universitet skabt ny værdifuld viden om de ukendte faktorer i kantinedriften.

Projektet er det første af sin art i Danmark, og vores ønske har været at opnå nye indsigter om kantinens kulturelle, sociale og forretningsmæssige betydning for virksomheden som helhed. Vi ønsker nemlig ikke kun at servicere vores kunder ud fra vores mave- og smagsfornemmelser og erfaring - men også via videnskab og et højt niveau af faglig indsigt.

Frokostrum, mellemrum, pusterum, møderum...

Hvad betyder kantinen for medarbejderne? Hvordan kan en kantine påvirke og formidle virksomhedens værdier internt og eksternt? Det er spørgsmål som disse, vi har besvaret gennem antropologiske undersøgelser på nogle af landes større arbejdspladser.

Vi deler gerne vores forskningsresultater med dig

Hent udsnit af rapporten nederst på denne side.

Kantinens mange ansigter

Vil du høre mere om kantineundersøgelsen?

Du kan bestille vores learnings og konklusioner fra kantineundersøgelsen "Kantinens mange ansigter" nederst på siden, eller ved at ringe til regionsdirektør Maj Toppenberg på telefon: 20 22 11 51

Send mail
kantinens mange ansigter

Bestil dit eksemplar her

Tak for din bestilling. Du modtager Kantineundersøgelsen i din mail inden kort.

Spisende gæster i kantinen


Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre brugeroplevelsen. Læs mere om cookies